FAQ
FAQ - Často se nás ptáte
Stav konta se všemi transakcemi můžete kdykoli zkontrolovat po přihlášení v sekci „můj účet“. Na počítači či tabletu uvidíte aktuální stav konta také v pravém horním rohu monitoru, pod svým jménem. Na mobilním telefonu je nutno rozkliknout mobilní menu (tři vodorovné čárky), kde se zobrazí stav konta také pod Vašim jménem. Vždy je nutné být přihlášen.
Pokud jste za objednávku nedostali mince, pravděpodobně jste nebyli při nákupu přihlášeni. Pro získání mincí nestačí mít pouze registrovaný email, při objednávce musíte být přihlášeni.
Mince se Vám přičtou na účet až při vyzvednutí a zaplacení objednávky. Pokud jste ještě nevyzvedli objednávku nebo Vaše banka úplně nedokončila transakci, šamanovy mince nemáte přičteny.
Po zakoupení produktu Vám přijde za několik dní na Váš email výzva k hodnocení tohoto produktu. Pokud v tomto emailu zhodnotíte produkt či e-shop, připíšou se Vám šamanovy mince na Váš účet.
Pokud hodnotíte na stránkách produkty bez emailové výzvy k hodnocení, nedostanete za ně šamanovy mince. Abychom zachovali pravost recenzí a nepodněcovali k hodnocení nezakoupených produktů, musíte produkt opravdu zakoupit a hodnotit ho v emailové výzvě.
Za každou udělenou hvězdičku v recenzi připíšeme na Váš účet pět šamanových mincí. Za plné hodnocení dostanete na účet 25 mincí.
Ne, nelze. Za mince můžete vybírat pouze produkty v Šamanově truhlici.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Accusamus adipisci aspernatur blanditiis cum deleniti eaque excepturi iste, minima, modi necessitatibus nobis odit totam voluptates. At illo, qui! Quae, recusandae similique.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Inventore ipsa libero nam, optio repudiandae voluptas voluptatibus. Cum in minus nemo odio reiciendis saepe soluta tempore. Culpa ea illo inventore sint?